Niet tevreden met je aankoop?

Als je een artikel wilt ruilen of retourneren kan dat natuurlijk. We hanteren een zichttermijn van 14 dagen: binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je de retourprocedure starten door gebruik te maken van ons retourformulier. Als de procedure eenmaal gestart is heb je 14 dagen de tijd om het retourpakket naar ons op te sturen.

Retourneren

Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden:

  1. De retourprocedure dient gestart te worden binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  2. De artikelen zijn ongedragen (passen mag natuurlijk).
  3. De artikelen zijn onbeschadigd.
  4. De artikelen zijn voorzien van eventuele aangehechte labels en stickers.
  5. De artikelen zijn verpakt in hun originele verpakking met eventueel bijgeleverde garantiebewijzen en gebruiksaanwijzingen.
  6. De artikelen zijn voorzien van eventuele actieartikelen die je bij de bestelling hebt ontvangen.

Er zijn artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

  1. Artikelen die op verzoek zijn gegraveerd.
  2. Artikelen die op verzoek zijn gemaakt, zoals trouwringen.
  3. Artikelen die op maat gemaakt zijn.

Ingekorte horloges die retour gestuurd worden dienen voorzien te zijn van alle extra schakels en pinnetjes. Wij kunnen geen horloges retour nemen die niet compleet zijn.

Afhandeling van retouren

Retour gestuurde artikelen worden individueel beoordeeld en behandeld. Verwerking kan maximaal 14 dagen duren.

Gedragen of beschadigde artikelen

Bij retour gestuurde artikelen die beschadigd zijn of sporen van draagschade vertonen kunnen we de waardevermindering en/of reparatiekosten in rekening brengen. Als de schade onherstelbaar is wordt de retour geweigerd en teruggestuurd.

Kosten bij retourneren

Na verwerking van je retour krijg je het volledige bedrag inclusief eventuele verzendkosten van je bestelling terug. Je betaalt alleen de verzendkosten om de artikelen retour te sturen. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen nadat we je retourpakket hebben ontvangen.

Stuur je retouren naar:

Mynt
Corio Center 30
6411LX Heerlen

Zorg ervoor dat wij kunnen zien van wie het retour afkomstig is, dat garandeert een snelle afhandeling. Maak ook een bewuste afweging van hoe je het retour wilt verzenden: wij zijn niet verantwoordelijk voor de risico's van een retourzending.

Een klacht over je bestelling?

We doen er alles aan om je bestelling zo soepel mogelijk en naar volledige tevredenheid te laten verlopen. Als je onverhoopt toch een klacht hebt, laat het ons dan weten en we zoeken naar een oplossing!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@myntjuwelier.nl of door gebruik te maken van ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »